Tisdag-Helvetesdagen

En helt vandlig tisdag och jag är redan helt slut, vet inte riktigt om jag vagar ga och lägga mig sen, risken finns att jag inte vaknar före söndag!! =O
Tydligen är jag barnvakt nu, ännu... =) den ena sover och den andra kollar pa tv och jag sitter här vid en minilaptop och lassas att jag är strängt upptagen med viktiga ärenden =P
Helvetestidsdagen kanske va att ta i men nog har det varit fullt upp hela dagen.
uppstining vid 07:00 imorse och sen barnvakt hela dagen!! till 3 (nagra timmar va det till och med 4). Skulle tvätta med och efter att laddat andra tvättmaskinen inser jag att jag visst inte hade en aning om vart tvättställningarna va! =O  och fast jag letade genom hela huset tre ganger kunde jag inte hitta dom!!
2x45min promenad har ocksa hunnits med och ett snabbbesök pa snabbköpet!
Matlagning och 2xöversvärmining i köket far inte glömmas bort!!
Och jag vet inte hur manga tjafs med babyn! Jaa, han hade verkligen daligt humör idag! Sa fort han inte fick som han ville skrek han!! HÖGT!!

Dom utlovade bilderna skulle egenltigen läggas in idag men eftersom jag inte har min egen dator sa blev det inte sa =(
Bilderna är i alla fall fran i helgen da jag va i stora dtaden Münster och shoppade med the New Mexico. Haha, jag lovar er, det är inte lätt att leta pa nagon man aldrig sett förut, inte ens pa bild, pa en tagstation när det springer ett hundratal andra människor där! När vi pratade i telefonen fragade hon vilken färg min jacka hade, SVART saklart! (och som typ alla andra pa stationen ocksa hade) hon sa att hon hade en lila jacka. Hmm.. det är inte sa svart att hitta va? Haha MEN, gissa vem som hittade vem!! Jag kan ju säga att jag tror jag är ganska dalig pa att hitta folk =(
Nu ska jag säga godnatt till sista närvarande barnet. Sen blir det TVN!!!!!!!
Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0