Tillbaka

Det var länge sen!! Denna blogg skulle väl läggas ner eller?
Ja, det skulle den eftersom den endast skulle finnas till under min au-pair tid.
Men eftersom jag nu blir aupair på nytt igen så är det väl inte mer än rätt att bloggen ska få nytt liv? Och denna gång ska det bli lite bilder med =) hoppas jag =)
Men ta det lungt gott folk, jag är i samma familj med samma barn och i samma land och samma stad och samma hus =)
Fortfarande sitter jag hemma i Sverige men imorron börjar "äventyret" på nytt. Om man nu kan se det som ett äventyr eftersom jag redan varit där ett år.
Efter mycket om och men och svarta tankar och tunga suckar har jag i alla fall packat allt som kan packas idag =) Gillar inte att packa =( man vet ju inte vad man ska ha med sig!!
Men nu tror jag att jag har fått med allt =)
8:30 imorro lämnar jag Sömmerskevägen för lite mer än ett halvår =) Så skulle ni ha vägarna förbi Tyskland så säg till! Ett besök godtas alltid! =)

Tänkte avsluta detta med en bild men hittade ingen bra så det får bli en annan gång =) ha det bra =)


Kommentarer
Postat av: emma

Tjena! fan va nice att du åker, tror att du kommer att ha det skojigt där :) vart i tyskland är det du ska? Miss you

2011-01-09 @ 22:50:17
URL: http://iemmap.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0