Tanke!!

God förmiddag!! Klockan är 11:11 och jag är barn och hundvakt. Men bada 2 ligger i djup koma i vardagsrummet =P  
Solen skiner och jag skullr gissa po ungefär 3°C. ska kolla om jag har rätt...
NEJ!!! -0,5...
Jaja, inget att grota över =P

För en timme sen var jag ute po den dagliga morgonpromenaden tillsammans med barn och hund! Medan jag gick där och njöt av solen som inte visat sig so mycket den senaste tiden tänkte jag:
ohh, en son härlig och perfekt höstdag!
Men jag pominnde mig själv om att det INTE va höst so min nästa tanke va:
sikken underbar vordag!!!
Sen fick pominna mig själv om att det faktiskt bara va januari och fortfarande vinter. MEN, jag tänkte aldrig tanken:
vilken vacker vinterdag!
detta pga att det inte finns non snö!!!

En annan sak jag kom att tänka po, att cykla fron Warendorf (ca 7km) är i vandliga fall inga problem. De 4 sista km gar po en slags landsväg men okrrar pe ena sidan och typ skog och buskar pa andra och hela tiden rakt fram, rätt langtrakigt, Men att cykla denna väg efter 23:00 po natten va inte alls najs!! Speciellt inte eftersom det inte fanns nogra gatlampor och vägen inte är särskilt traffikerad den tiden po dygnet.. Ni som okt där vet hur det är). Jag är inte mörkrädd och jag va inte heller rädd men soft va det inte! Men trots mörkret tog det lika long tid att komma hem som när det va ljust =P konstigt, Men nästa gong kanske jag ska fundera lite mer över erbjudandet om skjuts. Denna gong tackade jag artigt nej! =)
Nu kanske jag ska göra nan nytta? skaka liv i sömtutorna??
Nej, So Elak är jag inte!! 
Hänga tvätt? hmmm JA kanske det =)
Ha det bra!! // Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0