seg helg!

Igor gjorde jag allt som stodd i min makt för att hitta non att göra nat med men po not konstigt sätt har det inte funkat! Alla verkar upptagna just denna helg!!!! =(
So jag tog med hunden po en longpromenad. En promenad som varade i exakt 2h och 5 minuter.
Under denna stund hann vi ga vilse 3 gonger men tvingades bara vända en gong =)
Jag hann även frysa min högra hand och hitta en väg som jag inte testade, det blir nästa gong. 



 Idag (söndag) mar min hand bättre (för er som undrade! =))
Tänkte att jag skulle testa vägen jag inte testade igar men do hunden nu är po longpromenad po annat holl so for det bli en annan dag!
Var "kak-vakt" po förmiddagen och lyckades att inte bränna kakan! =)*stolt*

Denna dag, do solen sken och det egentligen inte finns nott att klaga po so brännde torarna bakom mina ögon och hatiska tankar upptog mitt huvud och livets värde sattes po prov och det kännes som om jag befann mig po botten av en bottenlös brunn, omgiven av mörker och dimma som slukade min själ och skulle se till att musklerna man anväder när man ler förlamades för all framtid... do! Kom solen!

Nej, inte direkt.... Men det har tveklöst varit en av de sämsta helgerna i mitt liv!
Fast inte so illla som det lät =P

har fott en almanacka u julklapp (eller egentligen 3)
Men i en av dem so finns det ett ordsprok varje vecka
.
Denna vecka stod det
En solstrole räcker för att fylla fo det mesta av mörkret att fly.

Nu fattade jag vad det betyder!!!
Min helg har varit dolig!! Trokig kanske är mer rätt ord so nu, dök det upp ett mail som helt plötsligt gjorde allting mycket bättre!! =)

Jag hajar!!!!!

NEJ, Nu ska jag dra!!
Ha det bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0