HELG!

Första helgen i Tyskland är kommen!
(ja, ni far ursäkta men jag kommer nog säga "första gangen" om mycket som jag redan gjort här förra gangen( upps, va invecklat det lät men hoppas ni förstod, om inte sa kan ni bara nonchalera det))
Jag har just skickat iväg tva mail pa tyska till folk jag inte känner men som jag förhoppningsvis kommer lära känna inom snar framtid.
Det var alltsa tva "jag är ny i landet, kan vi bli vänner"mail.
Det är lite olustigt att skriva sana mail men som tur är fick jag hjälp av världens bästa värdmor.
Ikväll tänker jag mysa ner mig i tv-soffan och kolla pa twilight och imorron blir det antagligen in till Münster och fika med nagon fran Mexico =)
Annars har det inte hänt sa mycket här =)
Men jag kan lova att denna vecka som aupair är den jobbigaste jag har upplevt! *ler*
Nu maste jag snart packa upp mina väskor som jag hade med hit, eller packat upp väskorna har jag, nu ligger allt pa golvet i 4 välsorterade högar =)
Smidigt om man vill hitta nat snabbt,
inte sa smidigt om det kommer folk och kollar in =)
Och det gör det nämligen. Folk ska komma hit i helgen och kolla in huset, eventuellt vill de flytta in sen när vi inte bor här längre.
Men, om allt ligger pa golvet sa kan de ju kolla i skapen :P
Haha, fast dom kommer ju flytta med xD
Nej, bäst att sluta innan detta inlägg blir alldeles för langt!!
Ha det bra!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0