En kort uppdatering.....

  ..... av veckan hittils!                                                                                                                                    
Jag tror jag börjar bli helt galen! Po riktigt alltsa!
den senaste tiden har jag gjort massa saker som jag aldrig skulle gjort för nagra ar sen!! 

 tänker inte räkna upp allt men i mandags okte jag till Münster för att träffa nora, jsag visste inte vilka och inte hur monga de va och inte vart cafet vi skulle träffas po log... =O
Det visade sig att:
 det inte va so svort att hitta cafeet,
 det va 7 andra där,(3 kom aldrig)
 och alla va supertrevliga!
Vi tillbringade 3h i caffet med att lära känna varandra eftersom ingen kä#nde non innan :P
typ blind date fast med vänskapligt syfte=)
kvällen var toppen men slutade olyckligtvis med hatkänslor och förbannelser =@
(därav det tidigare inlägget)
Tur att jag (än en gong) är au pair i världens bästa familj!

Igar var fyllde pappan i huset or! VVi hade (eller inte vi kanske) fixat ett överraskningskalas till honom eftersom han själv inte ville göra nat, so han kom hem fran jobbet och önskade sig pizza och en kväll i soffan framfö tvn. Ohh sa ikke sa det blev! =P
Haha men han va glad i alla fall! =)

Nu moste jag fixa mat till lillen innan han svälter ihjäl!
Ha det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0