Början

Och sa sitter jag här, pa kvällen, min andra dag som au pair. Eller rättare sagt min 347 dag som aupair.
Efter gardagen sma misslyckanden med bränd mat, barnmatsburkar jag inct lyckades fa upp och barn som vägrade sova sa kan jag bara säga att denna dag varit helt okej :)

Idag har jag:
- gatt promenad med hund+barnvagn med barn i. (inte sa lätt som det later)
- tagit med barnet + barnvagnen till schleker :)
- lekt pa golvet
- matat barn som tillslut hade mat i hela ansiktet och i haret!!
- försökt söva barn genom att lägga den i sängen.
- misslyckat med att söva barn genom att lägga den i sängen.
- sövt barn genom att efter 20 minuers slagsmal lägga det i vagnen och ta en promenad (hunden va saklart med)
- lagat mat.
- väckt barn
- blivit biten i bade hälsena och handled!
- tagit hand om "extra"barn.
- lekt ännumer pa golvet.
- diskat
- hängt tvätt
- gatt en tredje promenad med hund+barn+barnvagn
- ritat...
Fullt upp hela dagen! Borde nog kunna sova gott inatt!! :P

Ha det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0