Äntligen!

ÄNTLIGEN är det helg igen och ÄNTLIGEN ska denna blogg fa sina första bilder =)

Gardagen va väldgit seg och suget efter att komma ut och göra nanting väldigt strakt men ganska snabbt insag jag att det inte alls skulle bli sa och ställde in mig pa en kväll i ensamhet. Men sa blev det inte heller. kvällen slutade med "tjejkväll" närvarande var jag och familjens mamma...
Vi laddade upp med mysbrallor och hyrfilm och intog soffan. Mellan oss byggde vi sakta men säkert upp en mur av chocklad, flips och nan konstig frukt som sved pa läpparna när man at den....

Idag var min vilja delad, halva ville verkligen göra nagot och övervägde alvarligt att ta en shoppingtur pa egen hand, medan den andra halvan kollade ut genom fönstret och funderade starkt pa att krypa ner i sängen igen och leka törnrosa. 
men för rättvisans skull gjorde jag inget av det utan hamnade här. 
Sen har plockat lite pa mitt rum och nyss varit ute pa promenad med hunden+mamman. Ingen lang dock, det hade visserligen slutat regna men man blev typ blöt enda... =/

Imorgon kanske det bär av till Münster för fika, kanske inte,
Och pa mandagkväll blir det defenitivt Münster för att leta pa ett fik där det troligtvis kommer att sitta massa än sa länge okända människor. jag svarade nämligen pa nan annons om en vänskapsgrupp... nt för dom som ville skaffa vänner och ha nat att gö.. spännande... :)


                                                 Dagens väder =(
I Münster finns det en                                                     Dagens väder... =(
 lekpark mitt i stan,
där har de en studsmatta
inbyggd i marken =P

Ha det bra!!!!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0