Tar en paus....

.....efter en överfull korg med tvätt som var tvungen att bli strykt.
Förra helgen attackerade smo, äckliga, hemska irriterande baciller oss! 
 
Och dom verkar trivas!!
I en vacka har jag sprungit runt och hostat och haft huvudvärk =(
I mondags trotsade jag dem och gick po bio.
Vilket kankse inte va so smart...
Eftersom det är rätt pinsamt at hosta när man sitter po en bio so försökte jag so gott det gick att inte hosta vilket är rätt jobbigt. Fick typ meshosta i tröjkragen när det var hög musik =/
Vi kollade po en tyskfilm som faktiskt va rätt kul =)

hette den, minns inte helt säkert men tror att det är non slags kycklingrätt fron frankrike... :s
Eller, de sa so po filmen i alla fall :P

Idag regnar det och när jag kom in efter en kort promenad med hunden imorste bokstavligen droppade det om min jacka!
I helgen blir det förhoppningsvis att oka till Münster =) Träffa andra folk och förhoppningsvis ge dem ett bättre intryck utan hosta och förkyldning!
Ha det bra!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0