Söndag

Hade en so korkad dröm inatt,
Jag log och sov i min säng här i Sassenberg, och plötsligt kom mamman och pappan in med en torta och frukost och väkte mig. Jag hörde att Maxi va po undervoningen men frogade i alla fall vart han va,
och do ropade de po honom och jag tänkte "han kan ju go i trappor, han är för liten" Men do hör jag steg i trappan och plötsligt kommer massa tyskar in i mitt rum, när jag sitter där under täcket endast iklädd nattlinne...
det var visst ett överraskningsparty, non blandning av födelsedagsfirande och hej do...
Sjukt var det! Och gissa om jag var glad när jag vaknade och upptäckte att jag var helt ensam i mitt rum!!
Visserligen kom de in senare, do jag fortfarande satt i sängen iklädd pyjamas men det kan jag överleva!
Maxi "hoppade" upp i min säng och gjorde sin livs första teckning!
bilden
Observera att den glada party-gubben, bokstäverna, solen och haren inte är ritade av Maxi =P
Nej, nu ska jag ta mig en promenad i solen... eller vänta, Det är ju ingen sol här...
Och senare blir det Zanella!! Dom öppnade nämligen i helgen!!!!!!!!
Ha det bra!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0