Respekt!!

Haha, Jag har oroväckande mycket inflytande i familjen!
Det var en slags hyrfilm som vi gärna ville se. Föräldrarna pratade om att se den lördagkväll eftersom den inte direkt va barnvänlig och barnen inte va här.
Jag invände snabbt (och lite ironiskt) att jag inte heller skulle va hemma po lördagskvällen.
De svarade do: synd för dig.
Men när jag igor kväll, dödstrött efter helgens utgong, fikor..(fika i plural?..), babbel och spänning säger de:
Hoppas du orkar kolla po filmen bara....
What!
So det va bara att snällt le och lova att inte somna innan 21:00 do barnen va i säng.

Helgen var förövrigt super!
Jag kände mig som 18 igen, annars när jag springer omkring här och försöker holla sovtider, mattider, rastnig av hund matlagnig osv känner jag mig som typ 30+! ^^
Nu är visst maten klar,
Ha det bra!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0