Onsdagförmiddag!

Efter att min dator varit helt trasig nogra dagar sofunkar den nu bättre.
Haha, den ställde om sig och visade att klockan var 04:39 or 2178.
haha, den lever redan i framtiden ;P
so folk plockade i sär den helt so ett tag stod en konstig plotvägg med massa sladdar po lutad mot väggen i mitt rum (den stor fortfarande kvar) och non snodde mitt tangentbord!!! =O

I söndags hade jag en helt toppenkul eftermiddag i Münster med en vän. Va helt spontana och bokade 2 biljetter (tur och retur) till Sverige i mars men till vor besvikelse fick min vän inte ledigt fron jobbet, men det är sont som händer när man är alldeles för spontan =(
Jag kommer i alla fall till Sveirge 24 Mars :)
alldeles ensam om jag inte lyckas ragga upp non som vill ha den andra biljetten ...

Igor fick jag följa med mamman och kolla in det nya huset =)
Asgrymt hus!!
Au pairen, i detta fall jag, for en supermysig sovhörna, snedtak(okej det hade alla rum po övervoningen), en egen balkong och en egeningong!! AWSOME!
Trivs jag kanske jag stannar 1 or till eller 2 ^^

Nu tror jag maten kom =P Kyckling leverad direkt till matbordet, inte illa =P

Ha det bra!!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0