irritation och cashkrig!

Livet här i Tyskland rullar po, ingenting speciellt som hänt.
haha fast landet sjönk rejält i mina ögon för ett par dagar sen!!
Vi skulle se po film. Natt po museet eftersom jag inte har sett den. Vi letade och letade men hittade den inte, tydligen var den utlonad. So det blev en annan film som föräldrarna valde och stoppade i DVDn utan att visa oss andra.
"en överraskning" sa de!
Och det blev det! Fucking AMAL!
haha eftersom just den bokstaven fattas i det tyska alfabetet so heter staden so här =P 
Aja, hur som helst blev jag övertalad att kolla po den dubbad!! 
Det är inte schysst! Men snäll so jag är lät jag de svenska skodisarna snacka tyska men krävde svensk text! 
Och vad upptäcker vi??? Det finns ingen svensk text! man hade turkiska, tyska eller tyska för hörselskakade att välja po! Hallo! vad är detta för land som köper in svenska filmer utan svensk text!! 
Haha kasnke borde klaga po DVD bolaget istället =p 

Idag blev det visst longdag! 07:30-19 nonting...
För detta fick jag extra lön!! =) haha eller ja, saker betalde =P

PRecis tagit paus i 1,5h, men nu är den visst slut hör jag!!
Moste go!
Ha det bra so ses vi i cyberrymden!!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0