Fredag

Fredagskvällen var tänkt att spendera framför datorn och eventuellt tv:n.
Och efter 11,5h timmes "arbete" hade jag inget emot det. + Lite extra arbete som rörde till det hela lite.
Men so vände det plötlsigt och 21.00 befann jag mig plötisgt po togstationen i Warendorf för att möta en okänd person.
KOM IHOG! Jag ÄR och kommer alltid att VARA emot att träffa folk man fott kontakt med via nätet!
Men man moste ju ha lite spänning i livet med so...
Hamnade po en liten trevlig bar dar vi tillbringade ungefär 2 timmar med att prata.

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!
DETTA VAR INGEN DATE,
UTAN EN HELT VANLIG TRÄFF MELLAN 2 MÄNNISKOR!

Idag har herr hosta och hans polare halsont hälsat po mig!
Tror tyvärr att de förföljde mig igorkväll när jag okte hem.
Men om jag är ritkigt otrevlig och dryg so kankse de ger sig av =P

Imorron bär det av till Warendorf igen, ska träffa en au pair fron usa!
KOM IHOG! Jag ÄR och kommer alltid att VARA emot att träffa folk man fott kontakt med via nätet!
(om inte hosta och halsont bjuder in sina gangsterkompisar feber och magsjuka och huvudvärk och alla andra de brukar komma bra överrens med) fast det spelar mig föresten ingen roll! Dom kan dra hit ALLA sina polare! Jag tänker go dit endo!

här är en bild som passar min fredag, lite... Crasy =P


Ha det bra!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0