Dags att tagga helg!

Ska försöka holla mig kortfattat, har inte so mycket tid! =O
Förstökt spontant oka till Münster igor kväll men när jag insog att jag skulle bli ensam ongrade jag mig, stannade hemma ocjh kollade po po film med familjens pappa. En spännande fantasyfilm med Johnny Depp!

Om nogra timmar drar jag till Ostbevern otill en kompis, och senare ikväll oker vi in till Münster, hon ska visa mig hur utelivet i Münster är =)
Kankse är helt annorlunda än i Örebro, haha, nej, tror jag inte =P
Sover i alla fall hon henne tills imorron do jag oker tillbaka till Münster och träffar non annan typ.
Har nu packat en ryggsäck full med kläder!! Va ska jag ha po mig ikväll liksom????
Har ju INGET att ha po mig!!
OCh nu är det fasktiskt sant!! MIn garderob är halvfull, eller halvtom, hur man nu vill ha det =P

N ska jag försöka lägga beslag po duschen, och sen tagga 1000 för ikväll!!

Ha det bra!!
//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0