upp-och-ner-bak-och-fram-ut-och-in!

ungefär sa känns det nu.. fast jag vet inte varför!! :P
veckan har varit helt annorlunda.

Tisdag:
tyskaprov! Blä!!

Torsdag:
Tjejerna fran Sverige kom hit!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Vi hämtade dem i Bremen pa eftermiddagen och kvällen tillbringades i Emmas lilla kryp in med vin? Eller? mys och massa skratt!! sakna Sverige?? hum.. jaa lite kanske... :O

Fredag:
upp tidigt för att skicka barnet till skolan och sen iväg till KÖLN!!
dra omkring där hela dagen. tillbaka till Sassenberg, Vila kort och sen party pa sassenberg!! "Dansa in Maj"!! askul!! Fast hjag höll pa att fa aka hem :P föräldrarna FAR INTE bjuda sin Au pair pa alkohol :P
haha xD

Lördag:
vakna nangang och mest dega omkring, Emma och jag käkade glass pa zanella!! mums!
vi skulle grilla med föräldrarna men det regnade :( (och jag höll nästan pa att fa aka hem igen :P föräldrarna FAR INTE bjuda sin Au pair pa alkohol :P xD
Senare kom Emma och Elinor hit och förfesta. (och en tredje gang höll jag pa att fa aka hem) Au pairen FAR INTE göra förfester med alkohol :P
Hamnade tillslut pa Gopark där det blev en mycket mycket rolig kväll! :D

Söndag:
säger ingenting speciellt om den.. :p
blev att ta farväl av Emma och Elinor som akte tillbaka till Sverige :( sakanar er redan!!
annars lyckades jag överleva... även om det inte känndes sa :P

mandag:
och sa börjar veckan om igen och jag var tillbaka till skolan som fatt en nx tid! 8-12!!! det betyder att ajg maste aka vid 7 pa morronen!!! jaja hur som helst, fick veta provresultatet!! jag hade 95 poäng och var därmed den med mest poäng i hela kursen!!! stolt eller??
hehe
sen blev det att fixa allt som man inte hunnit med i helgen :P
sen sleepover party i soffan med en baby i knäet!! sa mysigt!! vem hade det mysigast? han eller jag?? vet inte...

och har jag sagt det föut eller? jag maste ha världens bästa au pair familj!! Dom bara skrattar när man berättar den hemska sanningen om allt dumt som man gjort under en helg :P xD

nej.. nu maste jag göra klart läxan....

ha det bra!!
tjaoooooooooooooooooo!

Kommentarer
Postat av: emmaabuus

JAG SAKNAR DIG SOM FAAAAN! :(<3<3

Fast det var helt underbart att få komma och hälsa på er<3

KOM HEM<3

2010-05-05 @ 23:02:36
URL: http://emmaabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0