äntligen bra väder!!

Äntligen verkar sommaren ha hittat till Tyskland! Det är varmt, solen skiner, faglarna kvittrar och sommarkännslorna bubblar i hela kroppen! :)  (härlig känsla!!!!)

Mycket har hänt den senaste tiden. Alldeles för mycker tror jag!! Jag minns inte allt...
förra helgen var jag och Emma pa Eurocityfest i Münster. Vi hade planerat att aka söndag eftermiddag men det slutade med en spontanakning redan lördaskvällen :)

under veckan var det tyskakurs som gällde och ett besök pa Osnabrück Zoo hann jag ochsa med.

Igar var vi tillbaka till Münster igen, fast denna gangen mitt pa dagen för att shoppa :) vi akte vid halv 11, med cykel typ 7 km, sen taget till Münster, sen springa omkring där i över 5 timmar! (det är kullersten, otroligt jobbigt att ga pa) sen taget tillbaka och sen väntade 7 km cykelfärd hem, en snabb paus hos mig, lämna mina shoppingpasAR (flertal) och sen vidare till Emma för ännu en kort paus och lämna hennes shoppingpasAR. Sen vidare till Netto, handla nagot jag inte tänker saäga vad det är :P (drickbart i alla fall) och sen tillbaka till mig igen! (typ pa andra sidan stan) Vi hade hela huset för oss själva sa vi lagade mat (eftersom vi bara käkar glass och godis under hela dagen) och sen tillbringades resten av kvällen framför tv:n. en DVD och en film hanns med innan hunden ville ut och Emma hem. väl i säng kan jag lova att man va trött!

imorse hann jag bade sitta en kortis här och leka taxi! Nu tror jag duschen kallar!

jaa bäst at jag gar!! Ha d bra!!!
TJAOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0