Och sa var det helg igen

som vandlingt när jag skriver :P

Denna helg=barnledig helg.
NEJ!
Denna helg="typ barnledig" helg.
Eftersom babyn alltid kommer bo här:)
(Han är för överigt supersöt!)

En dalig och en bra nyhet
Den daliga...:
jag far inget pasklov:(
Den bra!!!:
Jag aker till ROM i pask! :)
¨
Utom det sa var jag Emma pa Gopark igar! (ett disko i Münster).
Stackars Emma körde sa hon kunde inte dricka...
men det var kul ända! :)
Dansade massa och studerade folks outfit :P
ihh och vi kunde prata högt om det utan att dom fatta xD
Det maste vi snart göra om igen!!!!
kul att fa känna sig som 21 ar ibland och inte alltid som 30+ eller 5-.
kom hem typ tre pa natten och väcktes nan gang pa morronen av en skällande hund.
och eftersom min mobil var död(igen) sa hade jag inte en aning om vad klockan var.
Det hela slutade med att jag gick upp(ner) och tog med hunden ut.
(det visade sig att klockan var kvart över 8)
Det blev en skapligt lang promenad pa typ 40 minuter :)
Och det när jag kom tillbaka var de andra vakna! Mycket trevligare än att vara vaken själv :)

Nu är det tydligen mat!!
ha det bra!!
Tjaaoooo!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma S

Jag vill också till Gopark när jag/vi kommer ner <3 :)

2010-03-21 @ 21:55:27
URL: http://emmaabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0