MARS MARS MARS

Det är redan Mars mina vänner! Jag har sagt(skrivit) det förut och jag gör det igen! TIDEN GAR FORT!

Tar mig lite fritid sahär klockan 20 över atta för att skriva lite här :P
okej... jag började min fritid före atta... och slutar den nog efter nio...

Vet inte varför men Deutschland känns plötsligt sa trött... Alla gäspar, är sega, slöa och häninga... tillochmed de vuxna folket i tyskakursen... hehe och där är ju alla vuxna :P Egentligen är det konstigt... det är var här! snart sommar! + grader och sol hela veckan, är det detta som kallas "varkänslor"? Isafall vill jag inte ha nagra..(tyvärr är jag redan det)

Och sa lite vad jag gjort!
Jag har börjat bli duktig och cyklar till skolan nu :) eller ja... inte till skolan direkt men till bahnhof :) det är i alla fall 2x en halvtimmes cykling varje dag :) + att jag tagit en langpromenad med hunden senare pa eftermiddagen ;)

Igar
Anmälde jag mig till en resa till Rom som är i pask för Au-pairer! :)  Eller ja.. jag och jag... jag gjorde det inte men det var JAG som blev anmäld :)

Idag
Har jag brutit mot ännu en av mina manga principer! jag har tagit blodtrycket!!!
Halla!!! Hjälp!! jag börjar bli galen av att bo här!!! Först bor jag hos en sjuksyster och idag blodtrycket..."bara för skojs skull" eller jaa.. det va inte riktigt sa det gick till... men enda!!

nu ska jag ängna mig at nagot annat :) men ha det sa bra!! Tjaooooo!!!!!!

Ps, de tyska orden va Malin Engström som tyckte jag skulle lägga in...

Kommentarer
Postat av: malin

gillas!:D

2010-03-03 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0