Helgen är redan över...

Söndagar är psykiskt trakiga... Da vet man att helgen snart är slut :(

Denna helg var en barnledig helg. Förhoppnings vis den allra allra SISTA barnlösa helgen jag kommer attt uppleva under min tid som Au-paiir. :) Och jag gillar det :)
Lördagen passerade med massa planer, Shopping, bio, tivoli, filmkväll, umgas, mera bio, bara hälsa pa varandra... jaja efter mycket om och men bestämde jag och Emma för tivoli i Münster.
 Men 10 minuter innan vi skulle aka blev det värsta snöstormen och vem vill ga pa tivoli i minusgrader OCH snöstorm? Inte vi i alla fall! Sa vi bestämde oss för att kolla pa film i varat vardagsrum eftersom ingen mer än jag va hemma. Jag tjuvstartade lite och kollade en timme själv innan Emma tillslut dök upp, och inte bara det va bra! Hon hade tagit med Zanella glass!!!!! mums!! toppen bra ide i denna snöstorm! (jaja det varken stormade eller snöade längre när hon kom). Sa vi mumsade glass till kvällsmat och hade en mysigkväll i tvsoffan :)
Oturligt nog kom familjens (blivande) far hem senare och berättade att det inte alls hade varit snöstorm i Münster... :S jaja sa kan det ga...

Men för att inte missa det roliga i Münster sa akte vi dit idag istället! :) Solen sken det va massa människor och iskallt men det va kul! Shoppade solglasögon!!!!! Sa nu är vi utrustade! Armband blev det med och en sjal för min del :)
Nu ska jag ner och kolla om det gar nan bra film pa tv:n! annars blir det en DVD!!
Ha dett sa bra!!!!
tjaooooooooo!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0