Helg igen!

Jag förstar det inte!! nästan varje gang jag skriver här är det helg!! Varför det? jag sitter typ framför datorn varje dag!!! Men jag glömmer alltid bort att skriva!!

I Onsdags kapades varan längtan och väntan antligen.Babyn är äntligen född!! Sent onsdagkväll. jag min idiot hade inget batteri i mobilen sa den lag i köket och laddade, när den nyblivna fadern exakt 7 minuter efter barnets födsel skulle ringa och berätta det för mig! halla!! Hur smart far man vara?
Hur som helst fick jag reda pa det vid 2 pa natten (pga att jag drömde en mardörm och vaknade öch upptäckte att nagon gick omkring i rummet brevid)(föräldrarnas sovrum)(han hade precis kommit hem) :) Sa Tack dumma mardröm för att du lyckades vara sa läskig att jag vaknade :)

Sa torsdagen började med skola, hem, käka och in till sjukhuset för att hälsa pa den nya familjemedlemmen (ja inte min familje medläm men i alla fall)

Fredagen passerade typ obemärkt och idag Lördag gjorde vi ett nytt besäk pa sjukhuset :) Efter det blev det en runda pa tivolit som fortfarande höll pa och denna gangen akte jag karusell!! Minns inte när jag gjorde det sist.. när jag va 12? kanske?
hehe bergochdalbana och spöktunnel!! + att vi var inne i ett piratskepp pa äventyrsvandring, Det va dunderroligt!!! man skulle ga in i olika rum, i första rummet vippade golvet (det skulle kännas som om man var mitt ute pa havet en stormig natt) i andra rummet skakade hela rummet (det skulle kännas som om man blev träffade av kanonkulor fran ett fiendeskepp) tredje rummet var skattkammarrummet, efter ena langsidan lag skatten, vi stod längst andra langsidan pa en brygga och i mitten pa golvet var det vatten. plötsligt vippade bryggan och krokodiler kom upp ur vattnet! störtkul! (okej, jag bevarar mitt barnasinne väl, det är inte bara för att som jag gatt BF :))  

Fa se vad morgondagen bjuder pa... söndagar är alltid trakiga... :(
Nu ska jag snart ga och sova! Ha det bra därute!!
Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0