tiden gar alldeles för fort!

Sitter just nu här med den "lille" i knät (han är inte sa liten längre) och funderar pa vad som egentligen har hänt med mig under min tid här i Tyskland.
Jag gosar helt plötsligt jätegärna med en över 3 och en halv manad gammal baby frivilligt! Jag som inte hade minsta intresse för bebisar tidigare! jo nog för att de var gulliga att titta pa men att gosa med dem var inte m9in grej!
hum... Börjar jag bli sjuk eller nat??

Hur som helst tror jag att jag har de bästa aldrarna pa barn som en Aupair kan ha. Snart 4 manader, 11 ar och 14 ar. Det är inte sa att man ständigt maste underhalla dem och leka med dem eller kolla dem och inte hellwer sa att man far langtrakigt, alltid händer det nagot.

jaja, min aupair tid börjar ga mot sitt slut och den 26 Juli sätter jag min fot i Sverige igen.
För första gangen 2010! 

Igar var det tschüss Emma eftermiddag. Riktigt mysigt!
Fotboll pa tv:n, choklad- och äpplekaka pa bordet och bildspel pa laptopen. Samtidigt, kan det bli bättre? Dessutom vann ju Tyskland!! :)

Nu maste jag trösta maxi, han vill inte sitta här längre ... :)

 hat bra!!
tjoooo


Kommentarer
Postat av: emmabuus

Ska bli så underbart när du kommer hem<3<3<3<3<3

2010-06-28 @ 10:46:46
Postat av: Kristina

tittar Sandra på fotboll

2010-06-28 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0