en vecka till...

En vecka till har passerat och just nu regnar det utanför fönstret, tur är jag är innanför :P

Nu har i alla fall Tyskakursen slutat och det är jag inte ledsen över! Visserligen maste klockan ringa halv 7 NÄSTAN varje dag i alla fall eftersom barnen inte har lov än men bara att slippa stressa varje morogn och fixa frukost i pyjamas är lyx! :)
Sa Istället för att plugga tyska varje morgon sa shoppar jag :)
Jag gillar bättre nu tid men mina pengar gillade bättre datid :P
jaja sa är livet :P
jag shoppar hemligheter men dom är nödvändiga ska jag säga! :p

Annars har jag inte gjort nagonting vettit denna vecka...
Imorgon blir det bowling i Münster med Emma och 5 barn!
hum... kan bli spännande om alla 7 är med tillbaka :P
vi far vänta och se :P

Ha det bra!!! :)
tjoooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0