Au-pair eller vad??

Hehe, jag har gjort massa saker och datorn har blivit helt bortglömd!
En helg är tillbringad i Ostbevern tillsammans med tre spansktalande Au-pairer.. :)
mycket trevligt :) hehe och dagen efter var det kalas hos barnens Mormor, hihi, man varken ser eller känner sig sa fräsch efter tre och en halv timmes sömn... :P 

I Fredags blev mamma ett ar äldre!!
GRATTIS!!!!
 ihh fast jag säger inte hur gammal hon blev :P

I lördags var det bröllop!!
GRATTIS!!!!!!!
Till er med!

Inte för jag var närvarande vid nagot av tillfällena men enda.. :P

I söndags var det Dop!!
GRATTIS!!
(där var jag närvarande)
Echt roligt att se hur dop gar till i Tyskland,
(inte för att jag fattade mer än att prästen vid ett tillfälle pratade om vatten och vid nagra tillfällen pratade om barnen som skulle döpas men...)
puh! och jag som tyckte att jag fattae tyska rätt bra...
BLÄ!! släng dig i väggen Sandra!

Sa nu har man pabörjat sista veckan av Tyskakursen! :) skööönt! och sorgligt,
ungefär som när man ska ta studenten, man vill inte lämna alla men pluggandet kommer man inte sakna :P
nee nu ska jag vänta pa att världen vaknar till liv, kanske vara freberedd nagon morgon och inte behöv stressa omkring som en galning vid 7... eller?

hehe
Ha Det toppen!!
TJOOOOO


Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer du hem då? PARTYYYYYYYYYYYYYYYY! ;D Saknar dej! <3

2010-06-18 @ 11:41:41
URL: http://elinorlindahl.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0