Slutet närmar sig

Nu är snart slutet pa min au pair tid här, det känns i luften.
Folk börjar säga hejda och lyckoönskningarna blir fler och fler för varje dag.
Och vad ska man känna när folk säger
"hejda nu ses vi antagligen aldrig mer, eller ja, kanske nan gang"
Det är sjukt, Detta har varit min vardag, mitt liv och mitt nu i nästan ett ar...
och nu bara plötsligt... inget mer. 
Trakigt.
Men samtidigt längtar jag till Sverige, till att fa träffa alla där igen!!
Känns som en evighet sen! Fast det va det ju nästan eller?

Fran och med idag bor bada de äldsta barnen hos sin pappa,
alltsa är det bara babyn kvar,
sa i stort sett är min tid slut nu, jag menar, en 4 manader gammal baby behöver inte riktigt en aupair eller? nee inte direkt..
just det, hunden bor ju kvar, puh! :P

Nu ska jag ränkna ner dagarna till torsdag, da blir det semester och sen direkt hem till Sverige efter det!
Ses nan gang snart!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0