Kanske det sista, Kanske det näst sista...

Trakigt att säga det men detta kan bli mitt sista inlägg i bloggen.
Det finns bara en anledning till att jag startade den och det var för att jag va i Tyskland.
Men nu när den tiden snart är över sa kommer den läggas ner! Sa är det bara!

Nu gar dagarna en efter en och nedräkningen är i full gang.
Har gjort en lang TO-DO-LIST som blev kortare ett tag innan nan skrev dit mer saker sa nu är den ungefär lika lang som i början.

Igar växlade vi in alla mina mynt som jag inte använt detta ar.
Jag hatar mynt sa det blev en hel del! Tänker inte säga hur mycket men en spargris och en och en halv tuggummiask var  fylld.
Och jag som har funderat över vart alla mina pengar var, nu vet jag :P

För nagra dagar sen fick jag ett puzzel, som jag kämpat med och igar satt vi över en timme och puzzlade,
Ja, sa är det när man inte har nagra barn omkring sig, da "maste" man underhalla Aupairen :P
Ne, jag bad aldrig om deras hjälp men mysigt var det! det tacka jag för,
tss tva av oss puzzlade imorse med medan den tredje sprang runt och arbetade :P

Nu maste jag snart börja packa med, Pa torsdag drar vi nämligen pa semester, Till Rendsburg :)
(tror jag)
Blir att stanna där tills mandag, da blir det Bremen och 18,00 lyfter mitt flyg!

Nu hänger jag med babyn en stund, och sen ska vi träffa de äldre pa ZANELLA!
Den sista glassen därifran :´(
Man far nästan en liten tar i ögat för det :p
jaja, nu ska jag inte hänga här allt för länge,
dax att försöka korta ner TO-DO-LIST-an :p

Ha det bra!! Ta hhand om er! Ses kanske nangang! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0