Vecka 1

denna vecka började med krig syskonen emellan. Mandagen trodde jag att jag skulle bli galen!
 Tisdagen var inte lika jobbig men nog märktes det att jullovet började ga mot sitt slut och barnen började fa langtrakigt.
Onsdagen (sista dagen pa lovet) akte vi till Hamm (en stad) och var pa piratmuseum. Supercoolt! Sen in i nat stort varuhus där man kunde ga vilse :)
Senare pa kvällen akte jag och Emma till Warendorf för att kolla in en krog som hade karaokekväll pa onsdagar! Verkligen en superrolig kväll även om det inte blev nat sjungande för varan del... (inte för sa manga andra heller)
Hehe kvällens bästa var en han som kom till vart bord tillsammans med sina tva kompisar, hehe denna han trodde emma va 16 och jag 21 ! :) Förstar ni det roliga! Alla tror alltid att jag är minst!!

Hehe hemma straxt före 3 pa natten vilket ledde till total trötthet dagen efter (jag hade bara druckit cola hela kvällen eftersom jag körde). Fast dagen blev lugn och jag roade mig att försöka städa ut julen, men blev inte riktigt klar...Och föresten varför heter det "städa ut julen"? Det ser värre ut nu än när jag började...
Sa nu ska jag snart ner och fortsätta tänkte jag. Sen vet jag inte vad som händer... Imorron blir det bio om vädret tillater. (Dom har varnat för snöstorm i helgen hela veckan). Men vi hoppas pa det bästa!

Ha det sa bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0