Ingenting

Och sa är det helg igen och det va ett tag sen jag skrev sist...
Och det beror pa att det inte har hänt nagot speciellt den sista tiden som är värt att skriva här... inte vad jag minns och det har inte hänt nagot som är värt att lägga ner energi pa att minnas heller... fattar ni? Bra! :)
Alltsa sa har nästan ingenting hänt den här vecka och det har varit ganska trakigt. (enligt naturens regler)
Men det sägs att tiden gar sakta när man har trakigt men konstigt nog har tiden inte gjort det, och jag kan inte minnas vad jag har gjort denna vecka! Alltsa är en vecka när ingenting händer en sa trakig vecka att man förtränger det omedvetet.
Men idag kan jag faktiskt minnas vad jag har gjort!
jag har sprungit omkring i en skog tillsammans med hunden i en timme typ medan flickorna (ja vi kallar dom flickorna) akte käkle i en backe där. Egentligen var vi där för att kolla in "beatch-partyt som hölls där men det blev inte sa... (och lika bra va det för hur kan det egentligen vara ett "Beatch-party" nu? Halla!!! Tyskland vakna!!!!!! Det är JANUARI inte JULI!!!!! Sa om nagon nansin i framtiden kommer att papeka att jag är knäpp/galen eller allmännt konstig sa vet ni nu varför! Omgivningen paverkar och sätter sina spar i själen.... Nej nu är det bäst att jag slutar innan jag börjar bli allt för snurrig i vad jag skriver... HA DET SA BRA!!!!! TJAOOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0