FREDAGSMYS!

Fredagen är äntligen här och den är nästan alltid välkommen!
Idag blev ingenting som det va tänkt...
Men det blir ALDRIG som man tänkt sig...
(det behöver inte betyda att det blir daligt.. det kan ju bli bättre än man tänkt sig med)
förutom massa sma saker som bara hände sa va den viktigaste tanken att bowla med Emma...
Men det visade sig att hon var tvungen att va barnvakt..
Sa det blev ingen bowling för varan del...
men det gör inte sa mycket..
vi gör det imorron förmiddag istället :)
Idag har jag hela eftermiddagen kännt mig som en riktig Aupair!!
(det händer inte ofta)(och ännu mer sällan nu när mamman är höggravid (snart i alla fall))
Alltsa, denna eftermiddag (sen eftermiddag) har jag bara umgatts med tjejen!
Vi bakade chockladmuffins! Mums!
Eller vi... hon bakade och jag höll koll! :) 
Sent pa kvällen (för att vara barn) akte vi + hunden till Familjen Brameyer och umgicks med dom sen körde jag iväg henne till sin far för att sedan atervända till ett tomt hus och hamna här, alltsa ingen va hemma... Fast just nu tror jag dom kom! Eller sa är det nagon/nagra andra som springer omkring pa undervaningen :) 
Vore ju lite spännande om det va sa :P Hihi okända människor pa uundervaningen som tar allt av värde som finns därnere medan jag sitter här uppe och driver om det pa bloggen :) 
Nej! Nu maste jag sluta innan fantasin sparar ur totalt! men OM det nu är andra människor än dom som ska vara därnere som är därnere just nu sa lovar jag att berätta det ! :) 
nu... 
TJAOOOO  

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0