2010

OM fötter kan dö sa har mina gjort det!!!
jaa... hamnat i dvala i alla fall :)

God fortsättning föresten!!!
(eller säger man sa?)
Hursomhelst är det 2010 nu och det har nog inte riktigt slagits in i huvudet än men det gör det väl snart.
Detta ar:
*Slutar jag som Au-pair
(sorglit men sant)
* blir jag arbetslös...
(i värsta fall)
* borde jag börja plugga...
(borde va det)
*blir jag 21...
(läskigt)
*Har jag inte nagra nyarslöften.
(haller dom ända aldrig)

Nyarsafton tillbringades först har där jag bor,
 plockade upp och sorterade babykläder,
Diggade skorna, minisma!
sent pa kvällen akte vi till familjen Brameyer.
straxt innan 12-slaget lyckades jag tillhöra det vinnande laget i singstar! :)
pa 12-slaget sköts det raketer (tro det eller ej :P) och vi höll pa att frysa ihjäl allihopa :)
Sen in i värmen igen och spela 6nimmt,
 (ett tyskt kortspel, (Ungefär som svartepetter fast helt annorlunda (Diggar mina egna förklarningar)))
Fast där hade jag inte sa mycket tur...
(betyder det att 2010 kommer bli ett loserar eller??:P
 
Detta ar minns jag inte riktigt vad jag har gjort, men det har säkert varit bra :)
Idag va vi och akte pulka... eller kälke, nästan alla här har kälke. Vi akte tillsammans med Emmas familj mycket trevligt :)
(fast det va visserligen barnen som stod för akandet och vi för kollandet)(och frysandet)
Tillslut fick barnens mammor nog och gick in och drack chocklad medan vi stackars au-pairer stannade kvar ute och "höll koll sa inte tredje världskriget bröt ut"
Men tillslut upptäckte barnen orättvisan i det hela och ville med in i värmen vilket vi inte grät över! :P
Vi va tillbaka vid 17 och sen dess har jag kämpat med att aterfa känsel i fötterna och det gar langsamt, langsamt langsamt, langsamt, langsamt framat.
Senare kollade jag ppa tysk barnfil, den var verkligen superrolig :) minns tyvärr inte vad den hette... :(
och nu ska jag ner och kolla om det finns nan bra vuxenfilm, tänker inte tillbringa resten av kvällen framför datorn i alla fall... Det kan verka nördigt :P

Ha det sa bRA!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0