tiden

Hjälp vad tiden gar fort!! Den bara försvinner och jag hinner inte med!
och trots det sa har jag all tid i världen känns det som... hur kan det ga ihop? nee det gör det inte... ingen ide att fundera över det nagon längre stund.

Minns inte riktigt allt vad jag gjort den senaste veckan men jag har i alla fall börjat skolan. 
Sa nu är det ingen mer sovmorgon fön min del inte. 
Men det gör inget, det är skönt att ha nagot att göra pa dagarna när ingen annan är hemma. 

I helgen var vi i den stora staden Hamburg!
Rätt coolt men palla alla bilar, trafikljus, människor och ljud. NEE
Hamburg är ingenting för mig. Jag är en "smastadsmänniska"!
Fast pa lördagen hände nat kul...
vi va pa ett modelljärnvägsmuseum. Det var riktigt häftigt och trots det är jag inget fans av modelljärnvägar. I alla fall... i ett rum höll de pa och byggde och man kundfe ga in och kolla där, det skulle bli en flygplats. när jag skulle ga ut därifran kom en man in och sa
- ...dom en flyganläggning.
jag log och gick ut medan jag funderade pa vad flyganläggning hette pa tyska...
Det tog ett tag innan jag kom pa att jag inte hade en aning... sen tog det yttligare ett tag innan jag kom pa att mannen pratat svenska...
Sa kan det ga ibland...

Har nu tillbringat en tid framför datorn undertiden ingen va hemma och kom just pa att jag hade läxa maste göras (sämsta med skolan) och nu är jag inte ensam längre... nu maste jag hjälpa till.. sa ingen läxläsning nu inte!
tjaaaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0