Snö eller inte?

Snö eller inte? Det är fragan...
Det händer inte sa mycket här just nu...
Det enda som händer är att vädret inte kan bestämma sig om det ska vara snö eller inte.
Först rätt mycket snö... tva dagar senare var ALL snö borta, dagen efter började det om igen och sen försvann den.. och kom tillbaka...
Jaja... I helgen at jag och Emma första glassen pa Zanella :) mums!!
Vi kollade KOPS med!! kul eftersom vi inte sett den pa länge :)
Denna vecka har jag varit i skolan VARJE förmiddag :)
Oftast rätt okej men idag vet jag inte... :S Det är helt enkelt inte min dag...
jag har brakat med bade osthyveln och tvättställningen...
sen blev jag utväld till att fa en extraläxa i skolan...
sen tyckte hon jag skulle börja använda harspännen...
hum... (Det sista va vänligt sagt, alltsa, inget illa menat) (hursomhelst sa tänker jag inte lyda :))
däremot har ajg klipptid imorron :) härligt =) tyvärr vet jag inte riktigt än vad jag ska göra med haret men kanske dyker en snilleblixt upp inatt vem vet??

Nu ska jag ut med hunden och sen kanske kolla Tv om det finns nat bra :)
(Hoppas bara att jag inte snubblar därute eller lyckas se till att hunden kommer bort... :s)

Ha det bra :):):):) TJAAOOOOOOOOOO 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0