Sa har man skaffat blogg som alla andra statusletande losers...

Jag vill med vara som alla andra!
Blogga om livet, det later väl flaschigt eller?

 
Men.. vart ska man börja? Jag har levt över 20 ar och jag tror jag börjar bakifran,
med idag alltsa:
Jag är au pair i tyskland sen mitten av augusti och just nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit
pa kvällspromenad med hunden i stans coolaste outfit, nikeskor, pyamasbyxor och vinterjacka.
Just för tillfället är jag barvakt at de tva barnen som bor här, En tjej som är 10 och en kille som är 13,
(fast han bor egentligen hos sin pappa...) 
fast dom sover nu hoppas jag...
Utom dom tva barnen bor det en mamma och en pappa här med. (snart pappa i alla fall)
och familjens hund (som kan va rätt jobbig ibland men ocksa väldigt gosig och söt).
Och det funkar sa att varannan helg är bada barnen här och varannan helg hos sin pappa.
Inte sa konstigt eller?

Och vad har jag da egentligen gjort idag?
jo, jag har varit pa min första tyskakurs!
(kan vara dags nu när jag bott här i över 3 manader.
Men mer om det far bli senare, nu orkar jag inte mer,

Sov gott därute i världen!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen till klubben! :)

2009-11-26 @ 06:44:23
URL: http://elinorlindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0