Fredag!

Äntligen Fredag! Fredagar är alltid välkomna! I alla fall i mitt liv! Denna fredag tänker jag tillbringa tillsammans med Emma och kolla pa film. Fast det blir visserligen ikväll nangang.
Just nu sitter jag här och njuter av solen som lyser in genom fönstret rakt pa mig samtidigt som jag funderar pa varför jag redan:
*är uppe
*har duschat,
*varit ute pa promenad,
*startat diskmaskinen,
*plockat ner tvätt
*hunnit malat naglarna.
Men jag vet redan svaret, jag var tvungen att ga upp tidigt imorse och se till att flickan kom till skolan.

Det är en sak jag inte förstar... varför säger folk "Bra Sandra" när dom far reda pa att jag skaffat blogg? knäppt :P jaja, Ha en superbra Fredag nu!!! tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0