Tisdag Tisdag Tisdag - Tvätt Tvätt Tvätt

Gissa vad jag har gjort idag!?!?!
TVÄTTAT!
Massa tvätt! imorse var badkaret överfyllt men nubörjar man kunna se botten pa det...
(fast da finns det tre fulla tvättkorgar med)
Varför all denna tvätt da?
Jo, därför igar upptäcktes den hemska parasiten som sitter i haret pa folk!
Blä! sa börjades det att bäddas ur sängar och soffor och allt och klockan blev 12 innan vi kunde ga och sova.
(fast barnen kunde sova vid kvart över 11)
Och nu kan jag glatt meddela att det mesta är borta! :)

Helgen har varit bade toppen och botten.
(Barnen va inte hemma och ofta blir det ganska trakigt da)
Minns inte riktigt vad jag gjorde i fredags men jag tror att jag va hos Emma och kollade pa Sunes jul...
I Lördags var jag och Ulla och julklappsshoppa pa förmiddagen sa nu är alla julklappar köpta :)
(ialla fall dom som ska delas ut det här aret...)
(möjligheten finns att nan liten extra grej tillkommer)
pa eftermiddagen var jag pa bio med Emma och dom barnen, en julsaga tror jag den hette... (den med mr Scrooge)
den va i 3D!
(har aldrig varit pa 3D förut sa jag tyckte att det va jättehäftigt fast man blev lite konstig i huvudet av den... aksjuk liksom)
kvällen tillbringades i vardagsrummet hos emma och puzzla medan det hölls luciavaka i köket... :)
(ja, vi va kort och kollade)

Söndagen tillbringades här... framför datorn
(i stort sett)

Nu är jag barnvakt.. barnen kollar pa tv hoppas jag.. men nu maste jag ga ner och fixa kvällsmat at dom och fortsätta min tvättning...

Ha det bra!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra!

Kul att du kom ihåg att meddela mig till slut...

det verkar som att du har blivit ett proffs på att tvätta..:))

Ha en skön jul!

Kram Marinette

2009-12-18 @ 14:11:38
Postat av: emma S

Hahahah låter kul!

Hoppas vi hörs snart <3<3

2009-12-20 @ 21:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0