Snart julafton...!

Enligt min klocka är det nu 18 minuter kvar tills julafton, bara sa ni vet!!!

Idag va jag för första gangen i mitt liv pa tysk julavslutning i en skola.
det va ungefär som i sverige, sang/musikal/teater/musik...
det va kul:)
(fast jag fattade inte allt...)
Hela eftermiddagen (ja verkligen hela) gick at till att städa undervaningen och trots det är vi inte klara än.
Fast det fixar vi imorron!!
(barnen drog pa bio dom lyllosarna)

Imorron blir det först Münster och träffa nagra...
sen hit och fira jul med oma och opa!
(Oma kan svenska! :D)

Detta blev ett kort inlägg men jag har inte tid...
Jag som var sa stolt över mig själv för att jag va klar med alla julklapparna i tid inser nu att jag inte alls va färdig.
jag har inte slagit in allt...
jag har inte skrivit namn pa alla paketen...
jag har blandat ihop tva stycken ... Det ena är till en som är 20 den andra till en som är 10... inte sa lyckat om det blir fel... far öppna försiktigt och kolla...
Sen är det ETT paket som ska ha ett rim som jag med maste skriva...
eller rimmet är klart det ska bara pa paketet (rätt paket)
sa mu maste jag ga om jag inte vill va vaken hela natten med resultat att se ut som ett spöke imorron...

Sa..

GOD JUL TILL ER ALLA!!!

(nu är det 11 minuter kvar)


Kommentarer
Postat av: emma s

God jul<3<3

2009-12-27 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0