Seeeeeeg och bla vecka!!

Denna vecka gar alldeles för segt, hela veckan har jag trott att det va torsdag!
Men idag är det äntligen torsdag! (fast imorse trodde jag det va fredag)
sa... vad har jag gjort denna vecka?
Jo, det började med att jag mandag morron halkade i trappan...
Det ledde till en bla rygg och en gangstil som en tant och väldigt lite sömn.
(sover ofta pa ryggen)
Men idag är det bättre! :)

Tisdagsfömiddagen tillbringades pa Ullas praxis.
(i källaren där alla pysselsaker finns! :D)

Och igar attakerade dammsugaren min vänsterfot sa nu har jag ett fint blamärke pa tarna med :) 
igarefteriddag blev det skoaffären med Emma (fast jag hittade inte nara passande skor :( men emma gjorde :D)
Och pa kvällen avslutades tyskakursen (som jag nyss börjat pa).
trakigt det va rätt kul...

Idag vet jag inte vad som händer...
Har nyss duschat... eller ja... det va nagra timmar sen..
ska sminka mig lite och... oj! maten ska va klar halv ett!
Maste fixa den med! 

Ha det sa bra!! Tjaaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0