Mellandagar

Det är mandag morron (förmiddag) och mellandagarna har precis börjat :)
Affärerna här stängde i torsdags och öppnade för en timme sen, det sa dom pa radion.

Suck, vad ska man gör denna vecka? Barnen är pa semester... Det är ganska tomt utan dom...

Men julen har i alla fall varit toppen! Fick nagra bra julklappar, (fler än väntat :D)
Och nu vet jag hur man firar jul i Tyskland.
Utan Kalle Anka, köttbullar och julmust.
Det gick men det kändes konstigt liksom...

Vi at raklett tror jag det hette... Det va ungefär som toastade mackor fast man toastade bara palägget... helt mystiskt...

Nej nu ska jag bege mig ut i cyberrymdens stora värd :)
Ha det sa bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0